det går bra nu kompis

long time no see, efter att ha sagt till alla att jag tappat lust till blogg och sånt så känner jag nu att jag vill dela med mig igen:P har haft en fin och intensiv vecka precis i min smak, mycket vänner, kärlek fart och fläkt.
ser en vän som blommar upp och det gör mig glad, en vän som växer på bredden och det gör mig också glad, snart bebisdags igen:) i den här åldern kommer det nya bebisar mest hela tiden, skojjigt!

fick vg i rättsunskap och nu börjar fek b:)

hoppas också att vi ska få köpa bilen vi vill ha, väntar på att dom ska ringa oss och väntan är lång... känns som min första riktiga bil, 80n va inget jag kände glädje över riktigt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0