invigning av nya skorna

har just kommit in från årets första löprunda, har köpt nya skor så jag måste ju pröva dom:) sprang till önskanäs och tillbaka och joggade hela vägen så det känns bra. börjar genast drömma om tjejmilen i september men är ju en bit bort och vet ju inte om jag har tålamod att hålla igång hela sommaren.

annars så har vi varit på barnsång idag, mycket barn för en gångs skull:) sen åt vi lunch hos pappa och jag passade sedan på att plugga rättskunskap medan noel sov och niki gick ut med morfar.
sen middag för barnen och sen i säng, ännu senare middag för mig och per, han gjorde egen chili con carne, mums mums.

nu ska jag nog plocka fram företagsekonomi, lite omväxling förnöjer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0